Finns inte här längre

Skrivet: 2013-05-23 / 09:24:26 | Publicerat i: Allmänt | 1 Kommentarer
Tyvärr finns jag inte här längre, gillar inte riktigt blogg.se tror jag, tröttnar så fort..

Men finns istället på EVELINAJOHANSSON.HORSEWORLD.SE! Länk
Så om jag skriver fel bloggadress när jag kommenterar din blogg så att du hamnar här, klicka dig vidare till min nya blogg! Där svarar jag på kommentarer och skriver inlägg!

asd
Publicerad: 2013-06-05 / 12:20:03 | Blogg:

asdad


Innan du kommenterar ber jag dig att läsa detta:
- Jag gör inga bloglovin'-byten då jag inte använder bloglovin'.
- Länkbyten är jag väldigt intresserad av, helst då av en hästblogg.
- Inga bilder får kopieras utan tillstånd.
- Jag tar lika gärna emot kritik som komplimanger!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback